fredag 24. februar 2012

fordi øya har litt vanskelig for å fokusere etter å ha blitt kaffeduggvarme:

jeg har ikke hatt lyst eller glede av å skrive de siste månedene, men etter eksamen i dag og en utsettelse som varer til i morgen (hvertfall!) skal jeg begynne på dette: http://www.gyldendal.no/Skjoennlitteratur/Skrivekonkurranse

litt vel ambisiøst for min del, jeg har lyst til å skrive 50 helt nye sider, prøve å leite frem skriverushet jeg trives best i, sitte i timer og knatre på tastaturet, gå meg en tur på det etterpå og være i det samme universet. jeg har ikke hatt noe univers å være i på lenge. jeg er stort sett trist. for mars håper jeg på to ting: økt vitalkapasitet. økt skriveglede.

ja.

1 kommentar:

  1. Høres bra ut. Kortlest burde egne seg bra for deg. Gjør alvor av det, send inn!

    SvarSlett