onsdag 20. oktober 2010

mkay.

unaturlig vakker avslutning på en ganske så voldsomt fin "friuke" hjemme.

kan ikke tro at været holdt seg akkurat slik jeg håpet det ville gjøre, så forbanna perfekt; høstlig, solrikt, vindskarpt og klart! og. menneskene jeg har møtet (overraskelsene ved å møte flere enn forventet) følelsen av å lese opp noe jeg har et så keitete forhold til som jeg har - ganske så uforberedt og uten særlig mye selvkritikk, at det gikk så bra, alenestundene, søsterøyeblikka, hjemme bra men borte best - følelsen og så videre. kanskje en av mine beste høster hittil.

dette er nesten patetisk. jeg er overraska over at jeg kan være så positiv. blir nesten litt full av megsjøl.

3 kommentarer:

  1. dårlig samvete for å føle seg fin.. fysj og husj, jeg holdt på å ramle dit selv.

    valgte å tenke at denne perioden av livet skal jeg NYTE. i fulleste drag. shampofortjent som rakkern og mere til. elnosånt.

    du var forresten utrolig nydelig foran der.

    SvarSlett
  2. Jeg gleder meg på dine vegne! Og på mine egne, da. Tihi.

    SvarSlett