torsdag 26. august 2010

tilinfo

jeg burde ha skrevet på oppgaven vi fikk i dag, men jeg er alt for opptatt med å proppe hele esker med läkerol fresh breath eucalyptus i kjeften mens jeg klikker og drar og trykker på forskjellige knapper og ting som gjør bloggen min så superfancy at jeg blir litt imponert over at jeg ikke har klart å slette hele bloggen i løpet av prosessen.

til ære for lars: nå finnes det en "liker" og en "skeptisk" knapp du kan trykke på siden du liksom alltid har litt vanskelig for det og gjerne skulle kommentert innleggene mine på tross av at ord blir få (ja, jeg valgte å ikke ha "dritt" eller "søppel" eller "jah, lizzom" knapp, bare sånn for å skåne mitt eget ego)

til ære for rebbirebecca: som du ser finner du en søkefunksjon øverst på sida, sånn ca litt til høyre for elefantens snabel. nå skulle det være mulig å søke opp innleggene du bare husker bryddstukker av.

noen flere ønsker?

hvis de ikke kommer innen ti minutter legger jeg bloggstuket fra meg og blir seriøs igjen.

2 kommentarer:

  1. oj. hvordan fikk du til liker-knapp?

    SvarSlett
  2. det er en sånn tilleggsgreie man får på blogspot, aner ikke hvordan det er med sånt på blogg.no.

    bytte plattform? hehe

    SvarSlett