torsdag 15. juli 2010

sløv 2010

Våkna 06:40 og gliste. Sovnet igjen. Våknet 07:30. Skrikende gniss i stein og asfalt - et beltedyr av en maskin utenfor vinduet. Dyna havnet deretter i sofaen og den ligger der fortsatt (fungerer nå som ryggstøtte) Jeg sovna til Dr. Phil. Bestemte meg for å prøve en gåtur etterpå (fant en uttørka snegle i pappas joggesko og skrev no' sånt som at "du vet du har svettstinkende joggesko når sneglene kryper i dem for å dø") Klarte ikke gå noe særlig langt før jeg ble sliten, så jeg droppa det. Spiste masse skinke med pesto og soltørka tomat. Ble varm på øret av tante på telefonen. Kjøpte solo på butikken. Tegna 7-8 forslag til Milde, Brille og Spurvs utseende og kroppslige foreteelser på arket. Ble dypt filosofisk av å kikke utover dalen og overdrakk kaffe. Lagde mesterkokkmiddag jeg måtte spise i to omganger (med en epledessert i midten) Måtte kaste en helt ny blyantspisser. Planla å pakke til Bø. Gjorde det ikke. Spiste sjokolade. Sovna foran tv'en. Ble oppringt. Og nå prøver jeg å være kunstnerisk fremfor filosofisk, men når jeg trykker på nerva merker jeg at jeg skal innta fosterstilling i søsters seng om litt istedenfor.

Åja. Pus var killer i dag.

Hils på Milde.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar