lørdag 15. mai 2010

i dag fant jeg det - frelsen til alle grillentusiaster!

- og beviset på at det finnes alt for få kritiske mennesker her i verden;






Det du egentlig ser på bildene; en korpulent mann iført forkle med artig kvinnekropp-trykk på som myser over et landskap av kjøtt på sin Technofreak 1100 FTWi elektriske grill med T-beinsteikfett sildrende fra panna - denne mannen har et "jeg er forberedt på alt" glis dekorert midt i trynet, et hardt grep om stekespaden med venstrehånda og et mandig grep om sin Max Smekker myggkiller med høyre.

Jeg gidder ikke engang påpeke alle vittighetene som ligger bak, i foran og mellom de elektriske mygg-grillrillene på denne badmintonrackertlignende saken.

Herre. Gud.
 

3 kommentarer:

  1. Jeg har ein slik,killer ikke mye mygg,men har man tålmodighet...kan man "grille" fluer og veps,men som sagt...det tar tid og "maten" blir svidd... Elisabeth.

    SvarSlett
  2. Haha. Elsker virkelig alle de fantastiske tingene folk finner på å lage. Og selge. Og kjøpe.

    Det verste er kanskje at dette er noe jeg ser for meg at familien min ville kjøpt med en gang, bare for å forsterke harry-stempelet ytterligere...

    SvarSlett