torsdag 18. mars 2010

F.O.D II

Nok en schlagersticker fra byen ved ælva;




I dag var det forresten ikke så mange gamle mennesker på treningen, derimot var det ganske mange psykisk utviklingshemmede der. Kan det hende treningssenteret også vektlegger mellommenneskelige verdier? De vet å ha det gøy iallefall. Det så ut som de ansatte koste seg med jobben sin i dag. Smil.

Jeg var der tidlig nok til å få styrkearealet ganske for meg selv - heldigvis, og etter å ha slitt meg ut raste jeg avgårde til bussen hvor jeg tydeligvis skal se mange merkelige ting og hendelser gjennom et møkkete vindu som knuffer igang lange tankerekker jeg desverre ikke klarer å gjengi med samme følelse så mange timer etterpå - men jeg kan prøve i morgen. Jeg må, ifølge lærer'n, ha en "dempet" tekst til i semesteroppgaven min. Han skal få det. En hjerteskjærende, dempet prosatekst.

Nå er jeg utslitt. Utsleten. Sleten ut. Slittutiutslitten.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar