tirsdag 9. februar 2010

kindereksperiment & kjedeligdag

Dette gjelder selvsagt kinderEGG og intet annet.

Hva gjør man egentlig ved et hode som automatisk skrur seg av, tvinger øynene til å kun se på linjer istedenfor å lese dem - tidvis senke øyelokkene slik at øynene må løpe over arket for å finne ordene en eller annen skrivekunstelev leser høyt når hodet bestemmer seg for å kvikne til i sløve rykk, for deretter å gjøre rommet tåkete og bli ganske så bastant på å prøve å myrde tinningene hardt etterpå?

Du legger det til å sove. Rett og slett kjører kroppen på autopilot ut en dør og inn en annen, legger kroppen i stabilt sideleie i en seng(helst din egen) og drar øyelokkene ned med fingrene og sier; sov.

Det gjorde jeg og hodet var samarbeidsvillig akkurat der. 2 og 1/2 time blackout ble det - sånn midt på dagen? Jeg kan umulig være frisk.

Hele dagen har jeg egentlig bare ventet på å gjøre én fornuftig ting. Det vil si at jeg har ventet i 10 timer (- 2 og en halv om de egentlig ikke gjelder som venting) på å kunne spise fem kinderegg for kunstens skyld. Egentlig bare et skalkeskjul for å kunne spise godis med grei samvittighet, for de som ikke skjønte det, men det triste er at jeg ikke hadde lyst på sjokolade. Uansett, Vibbemor skulle lage film om hva man kan gjøre med et kinderegg og jeg fikk til og med vist hva sjokolade kan gjøre med en tunge. Med stønnelydene kan dette bli en skikkelig fin semesteroppgave tror jeg. Eller ikke.

Uansett har jeg i dag lært at fem kinderegg på rappen fikk meg til å gå hele veien, altså finne et tilfeldig bilde på nett av et kinderegg, redigere et svart kryss over det i paint som for å illustrere at fem kinderegg ikke anbefales.



=


Og at man rett og slett ser jævlig teit ut med kinderklistremerker i trynet.

Over, ut og.
Inni.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar