fredag 11. desember 2009

helg!


Jeg kan fylle den med hva jeg vil. Jeg har et intenst ønske om snø på lørdag så jeg kan ta på meg lillalua, zikkzakke meg gjennom Lillehammer og slikke fnugg på åpenlys gate. Muligens droppe innom parkcafeen for å se om mannen med muffins fortsatt mener de er gratis for meg (blåbær og serinakaker i ett stykke bakverk, må nesten elske det) - kanskje skal jeg invitere med meg noen også. Deretter skal jeg vindushoppe julegaver, skrelle en klementin og se skallet bli tørt, kanskje skrive noen poetiske linjer som kan brukes neste uke og låne Kafkas "Prosessen" på biblioteket. Men kjenner jeg meg selv rett blir det etter at jeg har stått opp tidligere enn planlagt, spist kantinefrokosten i ro og mak, projisert kroppen frem og tilbake fra Elixia i løpet av noen timer og sikkert sovet litt i ren lørdagsånd. Da har det nok rukket å bli mørkt også. Men det gjør ikke noe, jeg har Nansencognac X.O på hylla og farlige planer for bursdagsfeiringen som skal gjennomføres med frøken Vibb og Shams, det er nok en stor fare for at det kan bli hyggelig.

Over og ut
(full av
undertrykt begeistring)
med hilsen
Luciasabrina


1 kommentar:

  1. Ellers takk, jeg har hverken tenkt å lese om, få beskrevet eller "dele" dødskamper og kreft flere ganger i år.

    SvarSlett