tirsdag 15. september 2009

now is not a good time - one step at the time

Jeg har startet med noe nytt: morgenpromenader.

Dette for å riste igang blodet, kjenne kulda skrelle av søvnlaget, kunne plassere hodetelefonene rundt ørene som lue og la solen røske i smilebåndet idet jeg passerer utkikksposten med den mest perfekte, klisjéaktige bildemontasjen jeg hittil har sett i denne byen. Morgenpromenadene er egentlig mest for å risse inn noen ledige minutters klarhet før tomrommet fylles av min nye hverdag. Det er fortsatt litt enestående og slitsomt å være her, men snart er skrivetrådene samlet. Inntrykkene og inspirasjonen er sterkt tilstedeværende, synd det ikke gjelder uttrykksevnen.

Kort fortalt fra min facebookstatus;

"stirrer på utkastet mellom Cevita-appelsiner og Benditblåbær, finner det interessant at erteprotein inneholder fargestoff som gir den en usmakelig lakserosa farge og frykter å åpne Word"

Enkelt forklart. Det endte med at jeg spiste appelsinen og blåbærene og lot Word være Word på sitt blanke.

Ny frisk i morgen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar