fredag 17. juli 2009

jadaså.

Overfølsom for energier om dagen, og det gir noen skrubbsår. Prøver å geleide meg selv gjennom menneskelige møter hvor kommunikasjonen halter. Misforståelser. Hater dem, men er godt klar over at mitt eksplosive, mildt sagt offensive lynne skaper problemer når jeg ikke har meg selv i kvelebånd. Lar selvkritikken sige inn - men først etter en utblåsning. Hvor ble det av regelen om å telle til ti? Det er bare å legge seg flat, tidvis har jeg det bare ikke i meg. Beherskelse. Kanskje er det sunt. Av og til ender uoverensstemmelser med en oppklaring og ren luft, men i det siste har det bare vært sprøyt. Jeg har bestemt meg for å være litt snegle i dag. Kreke meg sakte frem, bruke øynene istedenfor antagelsene og ha en naiv overbevisning om at skallet er mitt safe place. Det finnes få personer som kan sammenlignes med en voldsom joggesko med drapstendenser og sneglehat, men det finnes likevel noen .. Såeh. Jeg satser på at jeg gjør meg fint i skogen i kveld, jeg. Menneskeløs.

Jeg får forresten daglige e-poster fra tarot.com (det er en uendelighet siden jeg takket ja til daglige horoskop og sjekker dem sjelden) - men når jeg åpner sist sendte oppdatering og får hull i hjertet av å lese et sølle horoskop for klønesagittarius finnes det bare én ting å si; s k j e r p i n g s.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar