tirsdag 21. juli 2009

døstøsa.


Jeg er lei av å føle meg som en søvngjenger.

.. så igår gikk jeg ananas og kjøpte meg et nytt objektiv til kameraet mitt + pusseklut. (Ja, jeg kjøpte meg en vei ut av uløkka) Jeg har ikke egentlig fått testet ut kameraet skikkelig enda men forbereder meg på begivenheter på sluttsommeren, nyhøsten og senhøsten. Ja, faktisk helt til novembergufsent vær faller over i juletid og det blir tid for en timeout. Jeg forestiller meg at jeg skal jobbe godt for å ha tid til å trekke pusten mellom alle impulser, kreative sesjoner, frem - og tilbakereiser, studenteransvar og plikter på forskjellige plan og at det kan bli gøy og småstressende. Kanskje er jeg bare litt stressa fordi jeg gleder meg inst i pennefyllet til å ekspandere. Nå skulle man nesten tro jeg har funnet min religion og blitt en Nansenianer. Men det er litt halleluja. Jeg vet jeg kommer til å savne hjemstedet og menneskene litt (selv om det bare tar meg en 3, 5 timers tur på toget og koster 606 kr om det blir for ille) - og jeg gleder meg til å savne, lure på hva mine venner driver med og glede meg til å se dem igjen.

Og jeg skal dokumentere, bli litt mer ivrig enn det jeg kanskje fremstår som her. Bli en hæppiblågger? Ikke akkurat, men kanskje mer fargerik.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar