fredag 13. mars 2009

bånnskrapt rakafant.


- og verre vil det nok bli, men fire hjerter gleder seg og det er det viktigste.

For denne helgen må det legges planer for neste helg/flyttehelgen. Jeg må begynne å måke snø utenfor døren min allerede på mandag, om ikke en diger varmelampe plutselig skulle finne på å henge fra takrenna og smelte bort den meterhøye snøkanten som ble levert fra taket i rasfarefart. Eller sola skulle bestemme seg for å komme i vår-og sommermodus. Med andre ord; det blir nok måking, sannsynligvis med overhengende fare for hjerteinfarkt da det er plussgrader å merke i lufta. Kan ikke drive med halsbrekkende kjøleskaps-komfyr og vaskemaskinløft ved å skli på høye snøkanter og deise inn i hundre år gammelt treverk nå. Dessuten blir det en umulighet å komme seg ut med flytteesker, sprekkeferdige søppelposer og annet av interiør da døren til leiligheten minner om en hobbitrekvisitt fra innspillingen av Ringenes Herre. Ergo, jeg må ta spaden og bannskapet fatt.

Jeg har utviklet en sterk avsmak for flytting.

Skulle ønske det fantes flyvende tepper med GPS, kunstig intelligens og mekaniske armer som kunne gjøre jobben for meg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar