tirsdag 11. desember 2012

t-rex.

fordi jeg ikke klarer å favne om det. helt. enda. 


det mangla minst fire billige skopar i gangen og ei veske jeg personlig aldri hadde brukt.
sminkesakene var borte fra hylla på badet, og når jeg åpna kjøleskapet var den inntørka agurken rydda ut. jeg hadde tenkt å ta den. kanskje vaske hylla. rene flater gjør det vanskelig for bakteriene å gro. jeg kommer faktisk til å savne deg.



den første lukka døra helt, og jeg ble sjuk av hva som befant seg bak
den andre lukka den aldri igjen, og jeg ble sjuk av gjennomtrekket
når den tredje kom ringte jeg på og spurte om jeg
fikk lov til å bli med ut og leke, og jeg sa -



jeg tør ikke se deg i øya på de bildene
det er ikke deg
du er ikke gul
slim
røde kanter
og hul
for jeg har hvert eneste pigment av deg
fanga i iris
-

















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar