torsdag 20. mai 2010

skruppel.

fra morgenen når fuglene synger og jeg ikke mener det er fint men rart fra betongen fortsatt er betong men litt mørkere enn den egentlig skal være fra tanken om at det ødelegger meg litt bare det å reise meg opp i sittestilling fra det punktet hvor jeg må heve ryggen fra madrassen fra halvt oppreist stilling fra helt oppreist stilling fra å bøye knærne så de ikke knekker av fra å svinge leggene under lårene fra å bruke muskulaturen i lårene fra å bruke magemusklene samtidig fra å heve meg selv fra å støtte overkroppen med begge håndflater fra å kjenne stikksmerter i mine barndomsbrudd fra å lene meg fremover fra å dytte bleike persienner mot hverandre fra å få utsyn eller innsyn til hva det nå var jeg beveget meg fra


får meg til å tenke på hvor løs jeg burde være kanskje ville det være lettere å være litt skruppel som jeg er og kanskje ville jeg sett hva som egentlig var der ute uten å mene noe mere til eller -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar