søndag 4. april 2010

tralalala

y'know, there's a time and place for everything
'cept for the things you've already done

jeg tar fire piller om dagen
er avhengig av en firkantet, trykkfølsom dupeditt
telefonen min gir meg angst og min personlige computer
vekker venstre håndledd med et
god dag seneskade
det føles så innmari greit
å forholde seg til fysiske umuligheter, som jeg gjør
i eteren
det er så mye mer forlokkende enn å leve
på samlebåndssmilende gesturer
latter på halvlitersglass og pen pikk etter midnatt
det er blitt så ille at jeg
ikke orker forholde meg til selv de enkleste ting
som å forkorte ord når jeg kan
for å spare meg selv for tid;
for
faen
i
helvete,
kan jeg si
.
og tenke over disse trivielle problemene jeg har
mens jeg dropper pillene, slår dupeditten, gjemmer telefonen og banker min
personlige computer
det føles ikke så innmari greit
å forholde seg til det fysiske utenfor eteren
og det hender jeg finner frem den siste sangen jeg hørte
som fikk meg til å love at jeg aldri skulle grine på ordentlig igjen
og så skrur jeg på webcamen for å få sympati
fra hele verden.


Ta lyset fra meg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar