torsdag 8. april 2010

archaic

alt skulle tilsi at det hele var rent seksuelt, og at jeg- alene i mitt vesen,
var nok til å fylle rommet med undertrykte primale urskrik,
et trykk fra innsiden, som før det nådde solar plexus og handlingskraften
la en slags glød rundt vinduskarmene og ga lyset et grått,
ugjennomtrengelig lag for å kunne skjerme for alt annet som skulle til å skje,
og lukten av meg la seg i øynene, nesen og munnen din,
fylte deg til du nærmest ble kvalm, svimmel og kvalt,
at du sprengtes, som om jeg styrket kjøttet i deg, og du ikke lenger fikk plass i huden din

jeg stod der og holdt hodet ditt mot brystet mens du ville putte fingrene i meg
og du ristet på hodet med stille hulk
-
så jeg strøk deg gjennom håret og du holdt meg fast som om jeg også skulle dø.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar