onsdag 25. november 2009

onsdagslørdag.

I dag har jeg lært at man bytter lege om legen får deg til å føle at det du plages av bare stressymptomer. Slikt blir man stresset av.

Jeg kjenner meg selv og er meg mine plager bevisst nok til å avgjøre om de er verdt ettertanke eller ikke! Det er forresten helt vilt at man sykehuset ikke nødvendigvis vil ta ryggmargsprøver, endog det er en sjanse for at man er disponert for en familierelatert, stygg sykdom.

Men. Enøff bitchin', dette har vært en ålreit dag.

Jeg har skrevet ferdig semesteroppgaven (takk til vinduet mot tungtrafikken for siste inspirasjon - dog, det endte ikke med at hovedpersonen ble avslørt som transvestitt) slurpespist tacosuppe med firstprice nachos med ostesmak (yam, yam) ved siden av, drukket en mengde solo super og proppet i meg fruktnøtt til rosinene begynte å kile meg i øregangene. Lørdag på forskudd, nemlig. Og jeg er ganske sikker på at det blir en lørdag til på lørdag, kanskje på fredag også faktisk. Lillesys? Vi skal rocke parketten for storesys er klar for show i pysjamas.


Heia Drammen med dets dejlige tilbehør som strekker suresmil til de må overgi seg til gladesmil istedenfor.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar