søndag 8. mars 2009

"selv om vi gjerne skulle vært banken din"


Jeg prøvde nettopp og sende et bilde til nettby med bilde av et lite mopsenurk for å få lagt det inn i dette blogginlegget (da jeg ikke usb-kabelen til mobilen for hånden) Jeg glemte å skrive "dagbok" i mms'en som kode, og tilbakemeldingen jeg fikk lød som så: Selv om vi gjerne skulle ha vært banken din, så må vi nok desverre melde at du har sendt meldingen til feil nummer. Mvh VG Mobil (denne meldingen er gratis:)

- Hallo? Jeg begynte først å rødme. Synes attpåtil det var en ganske frekk tilbakemelding. Jo takk, jeg føler heller ikke at jeg trenger å betale penger for å bli opplyst om at jeg er glemsk og imbesill i dag. No picture for this innlegg. Ikke noen fordypelse i hvor totalt intetsigende og teit jeg synes dette var. Jeg skal spise bort skammen. Tacosjøttbållehr og potetmos med grønnsaker. Takker tv'en for matpratinspirasjon.

(mOpsen måtte forresten få tre heftige dusj med spruteflaska da jeg satte maten på bordet for at jeg ikke skulle få et snyteskaft i potetmosen som også har vært rundt på ca trettito gule flekker i løpet av gåturen vi var på istad. Oppdrag oppdragelse iverksettes snarest.)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar