tirsdag 9. mars 2010

Skriverskriverskriver-skriverheltpårekke&rad&riveravsegsinte&stoltehjertemuskelslag.

Ja, det gjør jeg. Har en god følelse når det gjelder semesteroppgaven, såpass at jeg holder litt tilbake med å legge ut alt sammen her på blågghen. Av en eller annen grunn har jeg blitt paranoid. Har tidligere opplevd klåfingra dikt- og prosaentusiaster, og selv om det er et kompliment, er det bare ufint når man ikke får kred for det.

En gang ble jeg kontaktet av en fast leser på dikt.no som kunne fortelle at en klassekamerat hadde lest opp tekstene mine som sin egen oppgave. Såtenk!

Nok selvskryt.

Har det okei om dagen, og selv om jeg må bli på skolen over helga for å ta et skolebilde (måtte faktisk ringe lillesys for å diskutere saken) på mandag, går det vel greit. Festene turer sikkert rundt på internatet til helga, og jeg skal elske vårtegnene, trene og gå opptil flere, lange turer før mandagen kommer og jeg atter sitter på toget. Hjem. (som føles midlertidig - men midlertidig er bare bra når forandringer lurer)

Men nå er jeg er så positiv at jeg babler og må gi meg selv en resept på dyne, pute og sengedyr på huden.

G'natt


1 kommentar:

  1. Skolebilde på mandag? :o

    Sånne mennesker har jeg vært borte i og, bare at hu var dum nok til å stjele teksten min til tross for at vi gikk i samme klasse. Tragisk.

    SvarSlett