tirsdag 2. juni 2009

tvilfritt, skyene likeså

Fra helgen.

Min kropp er fornøyd som halvbrent, og jeg har spist tre fruitz-is (med mango, ikke bringebær), luktet furunål og saltvann i fin samklang, jeg har tatt bilde av syriner som fortsatt vil blomstre. Jeg har dyppa meg selv i Oslofjorden og med vilje nesten knust en grønngjennomsiktig rekefant. Jeg har fått noen rare merker på magen og puppene hvite solbriller (neste gang ryker toppen, faen heller) Jeg har både trent og jogget mens gradestokken pekte nese ad mitt ballongrøde fjes og ellers våknet med skallebank hver dag siden fredag.

Så og si alkoholfri.


'So.. Is this the "new you or something"? No. It's just a disease, I'll be back in a few days or so.'


Ellers kan jeg meddele at jeg gleder meg til Roskilde og har funnet noen "må-ha"gjenstander:

Helsport Vestvidda 65 l tursekk - 499,- (Aldri vært viddemenneske, men kjekt å ha når jeg blir Lillehammerviking)
Tundra Summer 195 l såvepåse - 699,- (Gøy selv når man er hjemme!)
Casio Exilim Ex Z29 - 1295,- (Jeg nekter å ta med mister canon på fyllefestivitas)
Minnekort - 400,-(Med en rød fugl og hennes blåveissøster er det fint å ha litt plass)


Jeg får poppe litt rosiner og satse på at sult er et overdrevent luksusklassefenomen som kan neglisjeres ved å fokusere på fremtidig glede og ablegøy.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar