torsdag 7. mai 2009

våken.

I natt: Drømte jeg om bikkjene jeg aldri fikk.
I dag morges: 06:15 og jeg hadde nesa begravet i puta og unnlot å svelge så lenge som mulig.
I dag morges: 06:16 fant jeg ut at jeg fortsatt hadde piggtrådhals og krisespart snørr i begge nesebor hele natten.
(Allerede her følte jeg at jeg hadde mye å være sur for)
I dag morges: 06:55 prøvde jeg å spise frokost men magen ga meg juling.
(Blodsukkeret jublet selvsagt og pappa fikk en ufortjent dose morgengrettenhet servert med kaffen sin)
I dag morges: 07:44 JOBB.
Nå: Gleder jeg meg over at jeg ikke har vondt i magen lenger og velger å gi denne dagen en halv, glitterkremert klistremerkestjerne for å ha fått en sunn vri.
Nå og garantert sytten sekunder senere: Innser jeg at sutredagene har blitt unødvendig mange i det site og at jeg velger å avslutte her før jeg kommer meg dit hvor skammen er endeløs.

Publish.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar